:: DaniNeh ::

By: Dani Jemputz

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  [1]  2  3  4  5  6  7  8  >  >>]    [Archive]
Sunday, 18-Nov-2007 16:21 Email | Share | | Bookmark
:: yOyO kOnvO ::

Yoyo n Mader
Yoyo n Boy
Yoyo n kakakdia
View all 15 photos...


Tuesday, 7-Aug-2007 15:28 Email | Share | | Bookmark
Awie dan Zeg ~ SeLaMaaaaaT

hnss hnss [kontrol kontrol]
nyibuk kat tetengah.. kihkihkih
Awie tersenyom girang.. Zeg memalu ayam
View all 18 photos...
AlhamDuLillaaaaaaaaaah..

Selamat gak kawan aku dgn adek aku neih kawen..

WaliMaTulURUUUUUs..

eheheh...

Tahniah Zeg, Wa!!

Aku pablish sikit jek sbb neh kemere Xai.. nanti kalo die rajen die pablish lagi byk gamba korang kat tempat die.. kire nih aku pinjam gambar2 dr die, edit2 sket.. dan pablish kat potopej aku.. Satu jek Shot Sonya aku pablish.. heheh.. lelaen Sonya gegar.. ops!

eniwei..

KONGRETZ!!

p/s: AWIE PAKAI PING!! WOOT! WOOT!


Saturday, 28-Jul-2007 18:04 Email | Share | | Bookmark
:: Jangel War III ::

semad ifek marker die
parez
suhaila ngendap
View all 54 photos...
Neh gambar-gambar JangelWar III...
tak banyak sebab cuaca tak mengizinkan kamera untuk beraksi...
hujan lak tu.. adeih...

gambar gegar-gegar.. maaf la eh.. korang la lari laju laju sangat.. sape suruh..
heheheeeeeeeee...

*kredits to KakenO huXai

cerite2 sile ke ~> http://jemputz.blogspot.com


Saturday, 30-Jun-2007 01:27 Email | Share | | Bookmark
Fly FM's PaintBall Attack

 
 
 
View all 111 photos...
Cerita panjang yang aku karang dari pkol 2 pagi sampai pkol 5 pagi boleh lah didapati di http://jemputz.blogspot.com


Monday, 18-Jun-2007 17:43 Email | Share | | Bookmark
Kuching Trip ~ Day FOUR [finale]

:: kat Bilik Otel ::
:: Adek Dayak aku ::
:: Mc D jugak dicarik ::
View all 21 photos...
Last Day di Kuching...
ujan emas negeri orang... orang batu negeri sendiri jugaklah yang dicarik.. heheh

gambar2 sesikit jek sebab dah nak balek dah pun...
cerita panjang aku boh kat blog aku ~> http://sejemputz.blogspot.com


[<<  <  [1]  2  3  4  5  6  7  8  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net